16 Mayıs 2013 Perşembe

İmr ile Kısk

Kalem ve Kelâm benim imrenme ile kıskançlık arasında ipte yürüdüğüm alanlar.
Benden daha iyi yazanlara imreniyorum; yetenekleri olanlara, çok farklı bir görüşü olanlara.
Çünkü öyle ya da böyle, ulaşamayacağım bir haldeler. O büyü ne yazık ki elde edebileceğim bir kulvar değil, hiç birimiz için değil.
Ama bir de istikrarlı ve kendini geliştiren yazarlar var ki, ölüyorum kıskançlığımdan. Onların yerinde veya yanında ben de olabilirim. Ama üşeniyorum, dirayetsizim, ataletim her zaman daha ağır basıyor.
Kendime bunu yaparken elbette ki düşmana ihtiyacım olacak. Ben de onları seçiyorum.
İnatla okuyup kıskanıyorum, elin amatör yazarlarını, sırf ben kendimi amatör dahi göremediğim için.

6 yorum:

  1. Merhaba:)
    insanların yazdıkça ve okudukça daha iyi yazabileceklerine inanıyorum
    yazmak insana iyi gelen bir eylem bence

    YanıtlaSil
  2. Okumak mühim, elbette gelişiyoruz ama bu bilinçli bir gelişim değil. Öyle ya da böyle büyümek gibi.

    YanıtlaSil
  3. Ben senin yazılarını okuyorum ve beğeniyorum da. Hem ben de iyi yazıları kıskanıyorum, olsun napıyım hala umudum var nasılsa ;)

    YanıtlaSil
  4. Zorlarsak biz de yazabiliriz, inanıyorum, hâlâ.

    YanıtlaSil
  5. insanın kendini daha iyi tanımasıyla başlıyor herşey,farklılıkları ayırt etmek için tuhaf bir ayar gerekiyor sanırım hislere ve gözlere, bu zamanla oluyor ve olacak...
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
  6. Kendimi daha iyi tanımaktan korkuyorum, sanırım.

    YanıtlaSil